11.9.11

Sifon Sorunsalı...

Veee ev bize ilk kazığını attı sayın izleyen. 1 aydır- ki artık bir buçuk aya doğru yol görünüyor- evde bir sorun yoktu. İyi geçiniyorduk kendisiyle. Sabah evden çıkıp kendisini kendisiyle yalnız bırakıyor, akşam da gelip normal davranıyordum. Temiz tutmaya çalıştım hep kendisini. Ne dediyse yaptım.Tozunu  aldım,camını açtım. Halısını serdim. O yerdeki çarşafımsı şeyle bırakmadım ki üşütmesin. Gündüzleri yalnız geceleri bizimleydi. Çok dağıtmamaya çalıştım. "Öğrenci evidir,dağılır azcık." seviyesinde bıraktım her şeyi. Gözüm gibi baktım ona. Ancak o ne yaptı bize!? Sifonun hortumunu patlattı!

Islağım, ıslaksın, ıslak!

Yahu oturuyoruz salonda. Ev arkadaşımın ablaları gelmişlerdi ziyarete onları gönderdik. Dedik, az oturalım sonra anatomi histoloji allah ne verdiyse dalarız. Birden "fıssssss!" diye bi ses! O iki saniyede "Lan düdüklü tencereyi koydum da ateşe o mu fısslıyo." filan diye düşündüm,"hah," dedim "patalayacak tencere!" Öyle bir ses.
Sonradan malum sesin banyodan geldiğini anladık. "Anam," dedim "çamaşır makinesi gitti." Zira su fışkırıyo bi yerlerden ve makine kapağına çarpıyor. Öyle bir görüntü ki sanki makinenin içinden fırlıyo sular. Hemen kapattık vanayı tabi haliyle ama kapatana kadar her yer ve bendeniz su içinde kaldık.

Hayır, yapan nasıl yaptıysa banyoyu koridorla hem zemin yapmış mal!! Aslında bütün ev öyle ve sular olduğu gibi koridora tabii...

Kaldırırsın halıyı, asarsın -ki onu da asmayı becerememiş ev arkadaşım!- viladayla silersin banyoyu. Neyse, dedik çağıralım tesisatçıyı yapsın. Hayır, biz de yaparız. Hortum değişecek sadece; ama yapan nasıl yaptıysa-buradan kendilerine bin türlü sövgü!- bir türlü hortumu çıkaramıyoruz sifondan! O kadar dandik bir açıyla koymuşlar ki ellerimiz yetişmiyor oraya cıvatayı sökmeye.

Arkadaş gitti tesisatçıya işte "Abi bizim sifon patladı, bi bakar mısın?" diye. Adam direkt "Bakamam!"

Lan!! Oha!! Hayatımda -ki eminim arkadaşlarım da hayatlarında-  ilk defa bir tesisatçı tarafından reddedildi.
Bakamam ne lan! Hayır, "Çok meşgulüm gelemem", ne bileyim "Parça yok olmaz." ya da "Emanet abi dükkan ben tesisatçı değilim." filan dururken "bakamam." ne lan! Hayır sanki abiye gel abi hayrına yap dedik. Yahu neyse parası vereceğiz sonuçta.


E biz sifonun bozulmasından sonra manuale döndük tabi. Bakalım, yarın başka bi tesisatçıyı ikna edebilirsek yaptıracağız. Bir yaşıma daha girdim bu olayla ne diyeyim. Beni benden almaya devam ediyorsun Ankara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.