25.1.13

Düşünseli

Düşünseli istiyorum blog. Çok fazla şey var kafamda...Çok anı,çok sorun,çok insan,çok duygu...Silmem lazım bunları artık. Artık yük olmaya başladı çünkü.
Kendimi sürekli kötü hissediyorum. okul mu? evet çoğunluğu okul oluşturuyor kötü hissetmemin ama başka şeyler de var.
O mesela görmüyor beni. Neden görmüyor ki? Acaba kendimi göstermiyor muyum? Evet göstermiyorum.
Odamdan sıkıldım. Sadece odamda yaşıyorum. Çok sıcak. turuncuyu seviyorum;ama sıkıldım aynı yerden.
Kitap okumak istiyorum. Zamanım yok.
Zaman olsa da lanet olsun o içimde ders çalışmadığımdan büyüyen suçluluk duygusuna!
Arkadaşımın aldığı kitaba bile başlayamadım o lanet suçluk duygusundan.
Laptobumun sağ tuşu yine bozuldu. Hayat ters çok.
Facebook'u kapatacağım sanırım ama lanet olsun ki en azından bu sene daha açık kalmalı. Proje zımbırtıları...Sanırım çok işsizim.
Finalden 80 alsam ne güzel olur...Mutluluk gözyaşlarım için düşüncesi bile yetti.
Keşke görse beni...
Twitter...Onu kapatır mıyım bilmiyorum...kapatmalıyım.
Arkadaşlarımın sürekli bana patlamasından da sıkıldım.
Çok biliyorlar!
Haklılar ne yazık ki...
Sms'im de bitti.
İzmir'i özledim...Gizem'i...Ahmet'i...Ece'yi....Cansu'yu...Herkesi...
Ailemi özledim....
Babam ameliyat oldu. Yanında olamadım. Lanet olsun!
Mor ve Ötesi'nin oyunbozan şarkısını elli kere ardarda dinledim sanırım.
Evet gün geçtikçe boka batıyorum!
Kurtulmak elimde ama kurtulamıyorum. Bir kere daha lanet olsun.
Etik yarışması var....fikrim yok...fikrim olsa zamanım yok...
İçmek istiyorum...
İçmek istemiyorum.
Sanırım malım.
Genel cerrahi istiyorum...Tedavi edeyim istiyorum...Edemiyorum.
3. sınıf çok mal!
diğer seneler?
O beni görse keşke.
Görmedi.

5 yorum:

  1. hayat zor be serdar..hem görür belki yada sen gösterirsin kendini zamanla böyle şeyler aceleye gerek yok:)genel cerrahi sevdim sana yakışır çok zor bence en zoru ama en etkilisi biraz çıkıp dolaşsana yeşil olsun su olsun varsın soğuk olsun iyi gelir.
    babanada çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Milena =) Senin de desteğin olmasa gülümsemem yok valla yüzümde =) babam da iyi yürümeye bile başlamış =) haftaya dikişleri alınacak (diz protezi takıldı da). Ankara'da dolaşmak bile depresif yapıyor insanı yaa =( hem zamanım da yok. Az kaldı ama 3 şubatta izmir'deyim.

    YanıtlaSil
  3. Doktorlar içmemeli. He bi'de nden twitter kapatılmalı? Babanıza da geçmiş olsun :/

    YanıtlaSil
  4. @Hayal Meyal İçiyorum ama çok az..ayda yılda bir. Sosyal medyada çok takılıyorum. Azaltmam lazım sanki ama azaltmak istemiyorum =( Teşekkürler geçmiş olsun dileklerine...=)

    YanıtlaSil
  5. aman diyim öyle depresiflik falan hiç yakışmıyor biz seni hep çok keyifli görmek istiyoruz, baban için de çok geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.