20.11.09

MONOTONİZM















Woowww diim önce.Sonunda internete girebildim.Biliyorum bu çağda evinde internet olmayan bi insan kaldı mı sorusu akla geliyor hemen.Evet!Var ne yazık ki! Ama o da olcak inş. yakında...bilgisayarımızı aldık sıra geldi internete...ki bu da beni paket arayışlarına yöneltti,bakalım en uygun int. paketini nerden bulucaz.
Nese hayatımda hiç bişi değişmedi ya asıl ben ona üzülüyorum.Şimdi kalkıp pat diye "E nasıl değişsin!!" şeklinde tepkiler gelirse doğru söylüosunuz derim hakkaten ne değişsin ki...Ev-Dershane git gel moddayım -Aaah ah eskiden ev-okul-dershaneydi ya o neyse-Her şey monoton gelmeye başladı artık.Geçen sene de vardı bu ama en azından okuldaki farklı günlerle filan hayatım renkleniyordu.Şimdi ise tamamen monoton.Bu da yetmezmiş gibi bi de zihnisinir sınavlar var.Hatta şimdi sınavdan geldim de teyzemden yazıyorum bunları.
Nası sorular onlar yaa! Ha bi de kandırıyolar biz zavallıcıkları gördüğünüz konulardan fln diye YALAN! Külliyen yalan! Öyle ki otobüste tüm sayı bilgimi sorgulamak zorunda kaldım bir soru yüzünden.Yine elektrik bilmediğim tescillendi.Allahtan biyoloji var ama o da nereye kadar..
Tabi bunun üzerine karar verildi:Şu 3 gün-Cmtsi,pazar-pzrtsi dershane yok- işlenen konular tarafımdan yenilip yutulacak.Kirschofla kanka olunacak,Lenz ile film izlenecek fonksiyonlarla kahvaltı edilip OBEB-OKEKle dolaşılacak...Felsefede yeni kuramlar bulunacak,asit-bazlar barıştırılacak,elektronlar toplanıp ayıklanacak...çok şey yapılacak çoookkk...
Bu yüzden belki de bu yeni yıla kadarki son yazım olacak zaten çok da izleyen yok hadi kalın sağlıcakla =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.