24.11.09

Öncelikle şunun sevincini paylaşmalıyım şu yazıda =) Evimde artık internet vaaarrr :D teleloy...İkinci olarak bildiğiniz gibi dün itibariyle Öğretmenler günüydü...Bizim yetişmemizde olumlu-olumsuz katkıları olan-sonçta olumsuzluklar da bizi geliştirir di mi?- tüm öğretmenlerimizin öğrt. günü kutlu olsun.
Bu yazıyı yazmamın diğer nedeni ise evdeyim =) hem de neden? Memur grevi yüzünden zira otobüslerin seyrekleşmesi ile yolda kalmaya mahkum bir gün geçirmektense dersahneye gitmemeyi yeğledim.Sabah otobüsün olmasına aldanan arkadaşlarım gittilewr tabi ama öğlen 3te derhaneden çıkınca noolucak sorusunu akıllarına getirmedikleri için ben evde kalmayı daha uygun gördüm.Eh artık eksikleri de -ki çok bişi olcaını sanmıoyorum- kapatıcaz artık.
Bi de şunu söylemek lazım annesi ve babsı safkan memur olan biri olarak kesinlikle bu grevi destekliyorum.Sonuçta belli hakları aramak için yapılan bir etkinlik bu;sadece şurada bir fikir ayrılığı içindeyim: O da şu domuz gribi illetinin tatlı bir esintiden çok sert bir tufan gibi geçtiği şu sıralarda doktorların da görev bırakması biraz Hipokrates Yeminine ters düşüyo gibi geliyo bana....
Onun dışında annemin "Davul getircekler daireye...",Babamın,"Hadi mitingte görüşürüz..."diye anneme hoşçakal demesi de bayağı eğlenceliydi sabahın kör saatinde.
Eh bu seferlik bu kadar olsun zira daha kalkıp ders çalışıcam daaa testler çözecem...bakalım allah sonumuzu hayretsin.Hadi kendinize iyi bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.