27.12.09

Menemen'de Sinema

Sonunda gittim! Sınavların üzerime hücum ettiği,yaprak testlerin tomar olduğu,hocaların bizi ödeve boğduğu şu dönemde ben; kalktım,üşenmedim,atladım dolmuşa Menemen'e gittim. Ne için? New Moon'u izlemek için!
Şimdi saçma geliyo biliyorum, manyak ne işin var Menemen'de!Sinema mı kalmadı?, şeklinde sorular oluşabilir kafalarda, oluşsun, hak veriyorum...Kuzenim ısrar etti...İlle de gel buraya gidelim.Gel de gel. E ben de atladım gittim.
Neyse...Biz internetten baktık seans saatlerine. 13.30 da varmış. Hah! ,dedik buna gidelim. Üçbuçuk gibi biter film,ben de alırım çantamı dönerim eve otururum dersimin başına. İşte kafamda bu düşüncelerle çıktık, gittik. Yazık! Tek film var o da -haliyle- New Moon(Yeni ay)- Ne kadar farklı açıyla çekilmiş afiş varsa asmışlar. Maksat panolar boş kalmasın.
Ama...nası yaaa?? En yakın seans 14.45!!!Lan! Saat daha 1!! Naapçaz,ne etçez derken kuzenimle oturduk ordaki ağırlığımı kaldırabildiğine hayret ettiğim derme çatma,dandik metalden sandalyelere...En fazla 15dk dayanılıyo sap gibi oturmaya haliyle. Bu yüzden kalk dedim bari gidelim dolaşalım filan, geçmicek zaman böyle.
Eh gezilecek bi yer olmadığını unuttum tabi ben o sırada. Hal böyle olunca Pehlivanoğlu'na gittik biz de. Dedim dur bi ice tea alayım. Orman meyveli aldım.Kasiyerin gayet samimi bi şekilde "Ben ondan hiç içmediiiimmm.Tadı nasılll??" şeklindeki sorusuna,"Valla odunsu bi tadı var." şeklinde berbat bi yanıt vererek paşa paşa sinemamıza döndük. Yağmur da başadı mı sana! Öyle böyle derken zaman geldi sonunda,girdik sinemaya. Allahım!Herkes arkadaşlarıyla toplaşmış gelmiş,biz? İki sap!
Biletlerimizi kantindeki,kapıdaki,film oynatma odasındaki amcaya verdik. O da bizi biletimizle uzaktan yakından alaksı olmayan bi yere gönderdi.
Ama kader ağlarını ördü!!!Benim yanıma iki Edward hastası kız oturdu ama ne oturuş!!!Sıranın sonundaki iki koltğa kendilerini atmalarıyla ben geriye doğru 90 dereceden 120 dereceye geçiş yaptım. İşte o an bir sinema koltuğuna acıdım...bir koltuk bu kadar mı hoyrat kullanılır!!
Eh bu tür kızların karekteristik özelliği olarak kıkırdamalar,cep telefonları filan derken filmin rezil olacağını anladım. En son kızlar Edward mı Jacob mı kavgasındayken film başladı...
Çıkışta kızlara atabildiğim en pis bakışı attım ama onların bu bakışın,film sırasında ikide bir titreyen cep telefonlarına,"Aaaa Edwardın vücuda bak!","Jakob daha yakışıklııı!" didişmelerine, katır kutur yedikleri mısırın çöplerini oraya buraya atmalarına ve sallanan sandelye gibi bütün sırayı sallamalarına olduğunu anladıklarını sanmıyorum...Haklı olmaktan nefret ediyorum...
İşte 2009'un son sosyal etkiniliği de buydu. Umarım 2010'da sinemaya gidebilecek zamanı bulurum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.