22.4.10

Giden Gider Geride Tozu Kalır...

Biri tutmalı şu zamanı.Akıp gidiyor umursamazca etrafındakileri.Daha dün almanca ilk kelimelerimi öğrenmiştim lise 1'de daha yeni nefret etmiştim coğrafyadan lise 2'de daha yeni sistemler görüyoduk lise 3'te.Lise sonu yaşamadım ki ben! 2 dk.ydı o.Hatırlamıyorum bile.Öyle hızlı geçti ki.Rüzgar gibi...
1 sene geçti o hezimetin ardından ve 11 gün geçti ikincisinin...Diğeri gaz pedalı sıkışmış otobüs misali geliyor.Bizse çırpınıyoruz ama nafile çarpacak gibi...Acilen toparlanmalıyım!!!Dağıtmalıyım ne var ne yoksa!Geitirin uleeyyynnn modunda girişmeliyim ikinci bölüme.Hem de içimde hiç türkçe coğrafya felsefe vs. çözmedim ben bugün şeklindeki vicdan azabı olmadan içimde.Olucam ulen.Doktor olucam.Hem de isteyene istemeyene inat!!!Sırf parası için isteyene inat.Reçete yazarım keyfime bakarım diyene inat,olucam ben.Kazanıcam şu tıbbı!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.