25.11.11

Kardeşim Geliyor Lan!

Merhaba sayın izleyen,

İlk kez okulda kütüphane veya bilgisayar dışında bir yerden internete giriyorum ve nasıl mesudum anlatamam. Zira bağlantıya tıklatıp kafadan attığım "Tutmaz ama ya kerim" modunda takır takır yazdığım  şifre gördüğünüz veya daha mantıklı olarak okuduğunuz üzere tuttu ve ben şu an üyesi olduğum MEDISEP(bi tık) topluluğunun odasından bana yıllar gelen bir süre boyunca yazmak istediğim blog yazımı yazıyorum.

Offf sayın izleyen moralim yerlerde!!! Bildiğin b*k gibi geçti sınavım! Ama öyle "Çalıştım; ama emin değilim eh bi 60 yahu ehe ehe..." tarzı değil,bildiğin "Ağanın pohu üstüne poh olur mu lo!" tarzında bi b*k! Off geçen komitemiz kas ve periferik sistemdi ki kas ve periferik sinirin yanında damarları olsun lenfleri olsun hepsini bir biiirrr bir aklımıza (!) soktular! Ya da benim durumumda sokamadılar!

Bayramda anatomi çalışmak adına İzmir'e gitmeyi beyhude bulup bayramı adeta yalnız depresif bir ergen olarak geçiren bendeniz Netter Anatomi atlası ile olan ilişkimi bir hayli geliştirmiş.Histoloji,fizyoloji ve embiyolojiye de "Yaparız yeaaa" rahatlığıylan hazırlanmış idim. Sonuç: Fail!

Gerçi henüz açıklanmadı sonuçlar;ancak bu sefer net batacağım!

Offf neyse sıkıldım bu konudan.Şimdi de sevindiren olaylar =D Kardeşim geliyor!!!!

Ailemin annem dışındaki üyelerini en son 4 eylülde görmemein getirdiği özlem birikmesi artık dayanılm az bir hale gelmişti ki mutlu haber İzmir'den geldi. "Ankara'ya geliyom len!" şeklindeki bir haberle başlayan gülümseme kulaklarıma uğramak suretiylen sınavdan sonraki 3 gün suratımdaydı zira =D

Şimdi iş çocuk geliyor da ona nereyi gezdirecez? 1-Hava soğuk. 2- Lan benim gezmeye vaktim olmadı daha Çankaya dışını bilmiyom. Kızılay,7.cadde,Tunalı. Ankara bende bunlardan ibaret. Bi de Samanpazarı ki oranın da gezilesi bir yer olmadığı aşikar.

Ammaaann neyse. Kardeşim geliyor ya o da yeter =D tey tey tey =D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.