8.5.12

Kafa Boşaltmaca Vol. 8

Merhaba blog. Gördüğün gibi bir "Kafa Boşaltmaca" ile daha karşındayım. Off, yazılarımın arası çok açıldığından arada sürekli farklı şeyler birikiyor sonra böyle kompakt bir şekilde bir yazıya sıkıştırmak zorunda kalıyorum. Acilen düzenli yazıya dönmeliyim sanırım ne dersin?
Neyse biz işimize bakalım....

TurkMSIC Genel Kurulu


Şurada da belirttiğim üzere TurkMSIC genel kuruluna katılım gösterdim blog. Bu sene genel kurul İstanbul'daydı Yeditepe Üniversitesi'nde. Çok güzel bir organizasyondu. Oturumlarda, aralarda, gala gecesinde, Sortie'deki partide ne kadar eğlendiğimi kelimeler anlatamaz,orada olup benimle eğlenenler bilirler blogcuğum o derece. Gala gecesi Titanic Otel'de yapıldı. Sınırsız alkol vardı fekat bendeniz tıp öğrencisi olmanın getirdiği bilinçle (!) az içtim sayılır. Ya da daha doğrusu dans etmekten içmeye vakit bulamadım desem daha doğru sanki. Canlı müzik 90'lardan girince bendenizi kimse tutamadı haliyle. Hele bi de kafa arkadaşlarım SCORAngels da parti de olunca e yıkıldık haliyle =D

Sortie'deki müziğin berbatlığı ise tarafımdan genel kurula çalınmış bir kara leke adıyla anılmakta ki bunu da dipnot olarak belirteyim.


Evlendi Ya =(


Genel kuruldan kopup geldim. 1 hafta Ankara'da kaldım kalmadım ki hoop 1 mayıs'ı Tıpta İnsan Bilimleri kongremizi cartı curtu satıp 9 gün İzmir'e gittim blog ablamı evlendirmeye! Evlendirme derken nikah. Düğünümüz seneye yaza inşallah. Kendisi şu an Sivas'ın bir köyünde öğretmen olarak çalışıyor. Gelecek sene İzmir'e tayin olabilmesi için evlenmesi gerekiyordu ki onu da gerçekleştirdi. Umarım bir ömür boyu mutlu olur, canım ablam benim =D


TEÇÖB


TEÇÖB yani Tıp Eğitiminde Sorunlar Öğrenci Buluşması...Haftalar önce gerçekleştirdiğimiz ve bildirisini yayınladığımız  buluşmanın yarın öğretim üyelerine sunumu var blog. Umarım bir terslik olmaz. Bana kalırsa çok güzel bir iş yaptık; ama işin güzelliğini açığa çıkaracak olan öğretim üyeleri sonuçta Bulduğumuz çözüm önerilerine kulak asmadıktan sonra çalışmanın pek bir önemi kalmaz bir yerde. Umarız yarın katılım iyi olur da amacımızı bir nebze olsun gerçekleştirebilir. Haa, naapmış bunlar dersen bildirimiz için şuraya tıklayabilirsin.

Komite Gelir Hoş.....Ne Hoş Gelir'i gelmez olasıca!!


Komitemiz yaklaştı yine blog. 2 haftamız kaldı ve ben daha bırak kapak açmayı konuları bile bilmiyorum! Derslere de giremedim pek. Ve bu komiteden yüksek de almam gerekiyor yoksa bildiğin senem tehlikeye girecek! Offf of! Oturup adamakıllı çalışmanın vakti geldi! Ne güzel bi sene kaybettim diye YGS-LYS zamanı hırs yapmıştım. Yemin ederim arar oldum o hallerimi! Milletin hırsının % 0.001'i bende olaydı ne iyi olurdu blog =(

Geliyormuş!


İkinci paragrafta bağlantısını verdiğim yazımda bahsettiğim Macaristan'da tıp okuyan ve beni zerre takmayan arkadaşım 3 hafta sonra Türkiye'ye geliyormuş! İyi hoş gelsin de ben Ankara'dayım! Teeee Temmuz'a kadar hem de! Ben İzmir'e gittiğimde ise kendisi İzmir'de olmayacak. Görüşemeyeceğiz haliyle. Üzülüşlerdeyim....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.