7.11.10

Organcı Geldi Haanıııımmm!!

Bir pazar gününün daha ortasına gelmişken tıbbi biyolojiden kafamı kaldırdım ve vahyimi aldım. Evet,bloga yazmalıydım. Sonuç: Klavye başındayım.

Yorgunum blog. Ama nasıl güzel bir yorgunluk anlatamam. Zira dün, bu şehrin büyük alışveriş merkezlerinden Ankamall'de organ bağışı için bir etkinlik düzenledik. Maksat insanlar bilinçlensin,bağışta bulunsun. Canlar, hayatlar kurtarılsın.

Tam anlamıyla harikaydı etkinliğimiz ki 500 küsur başvuru aldık.;ama insanlarla uğraşmak zor azizim. Orası öyle yani...

Ne tipler var ne tipler! Suratına bakmadan çekip gidenler mi dersin? Anlattıklarının tek kelimesini dinlemeyip baştan anlattıranlar mı? Öğrenci olduğumuza inanmayıp kimlik mimlik isteyenler mi! Lan eşşoğlusu! Öğrenci olmasam orada işim ne! Üzerimde önlüğüm,senin gül cemalin için orada boğaz patlatıyorum ben di mi!

Benim başıma gelenler aman aman şeyler değillerdi pek erkek olduğumdan;ama kız arkadaşlar bayağı zorlanmışlar yazık...

"Al kalbim senin olsun" diyenler mi dersin...tel. numarası isteyenler mi? Hayvanlık parayla değil ki bin bir çeşit hayvan var ve galiba tamamı oradaydı herhalde o gün.

Banaysa delimtrak bi teyze, kararsız bir ergen grubu, sapık bir bankacı, oturup hayat hikayesini anlatan bir teyze, camışgiller familyasından bol bol amca ve sanki elimde su tabancasıyla onları ıslatçakmışım gibi kaçışan insanlar denk geldi. Hayır, sanki orada "Yat aşağı, böbreğini alacağım" diyeceğim onlara, teallaam! Bir dinle di mi!
Hayır, bir de "organ bağışı ile ,ilgili bilgi almak ister misiniz" dediğimde "Yeterince bilgiliyim ben. " diyen, burnu atmosferi delme aşamasına gelmiş çok bilmişler de var. Malak! Yanlış biliyorsun işte! Ben bile doğru bildiklerimin aslında yanlış olduğunu öğrendim sen ne biliyorsun? Yaratık!

İlgilenen de tam ilgilendi valla...Misal: Yeni geldim standa -stand dediğimde masaları trenimsi birleştirmişler göbekte duruyoruz öyle- Arkada da arkadaşların eşya dağcığı var. Teyzeler yaklaştı. Biri anne, diğer ikisi de kızları..."N'oluyo yavrum?" dedi, başladım anlatmaya. "Aaa ben de eşyaları görünce aldım eskileri geldim. Eşya bağışı alıyorsunuz sandım." dedi.."Yok" dedim, "organ bağışı hakkında bilgi veriyoruz"..."E iyi o zaman organlarımı da bağışlarım, alın hepsini" dedi. Bunu yapan 75 yaşında kadın, düşünün! Ama bizim ölmekten tırsım tırsım korkan halkımız bırak bağışlamayı bilgi broşürünü bile almadan dört nala kaçtı! Sonuç olarak o 3 teyze organ bağışında bulundular. Kendilerine buradan tebrik....

Deli bir teyze geldi ama nasıl? Saçlar Einstein'a taş çıkartır vaziyette, gözler pörtlek! Neyse kadına konuşmaya başladım. Anlattım anlattım. Kadın ne dese beğenirsin? "E ben bağışladım organlarımı." Töbeeeeeeeee! Be kadın! Madem bağışladın ne diye parçalıyorsun beni orda!

Bi tanesi de bildiğin sapık çıktı! Oradaki kızlara asılıyo filan! Aah ah ordaa Hacettepe'yi temsil etmeyecektim  kiii....!!!

Her neyse sonuç olarak yararlıydı kanımca bu etkinlik =D Eğer ilgilenen olursa Hacettepe Sıhhıye Kampüsünde- ne kampüsü be yerleşke!- de hafta içinde devam edecek...İlgilenenlere duyurulur... =D

2 yorum:

  1. organ bağışı gerçekten önemli ve bu konuda bilinçsiz olan birçok insan var.
    yaptığınız tanıtım, bilgilendirme çok güzel düşünülmüş. sevindim taaa izmir'lerden :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler yorumuna =D Umarım azıcık da olsa bilinçlenmiştir okuyanlar =)

    YanıtlaSil

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.