19.5.11

Eğlenirim, acımam!

Biliyorum, boşladım bu aralar buraya yazmayı; ama vaktim yok be sayın izleyen. Ders çalışmaktan, okula gidip gelmekten bir de dizi izlemekten iki satır yazacak ne vakti bulabiliyorum şu bünyemde ne ilhamı.

(Bu noktada yazar her şeyin farkına varır ve uyanır!)

Oha yaa...Tamam Sabancı modda bi meşguliyet değilmiş be benimki de...Gayet yazabilirmişim. Aman neyse...Geç olsun da güç olmasın değil mi ya azizim =D

Son yazımdan - ki o sıralarda sinirliydim - bu yana neler oldu bakalım?

Öncelikle tıbbı bırakmayı düşünen arkadaşım caydı gibi bir şey. Sanırım onu yapabileceğine ikna ettik; ama belli oluyor daha yaa, kafasında hala bırakmak var. Her şey şu 4. komite ve finale bağlı sanırım ona göre. İstediğini alamazsa direkt bırakacak ve bende kafasını kıracağım; ama sanırım o daha kafasını kıracağımı bilmiyor. İyi hatırladım bak, bi ara hatırlatayım bu küçük (!) ayrıntıyı ona.

3. komiteyi de geride bırakırken bir tuhaflık da kapladı biz dönem 1'leri sayın izleyen. Bildiğin okul bitiyo lan! 1'de 1! Gerçi bu tamamen kalma ihtimalimin azlığına dayanarak kurulmuş bir cümle yoksa gayet batabilirim de. Zira bir final gerçeği var ki aman yarebbi tırsış modu açtım üç buçuk döktürüyorum ortalarda resmen! Ya o kadar dersin hangi birine çalışacaksın. O değil, fizyoloji diyelim..3 soru soracaklarmış. Yok biyofizik 2 soru...Bütün dersler böyle bu soru sayılarında. 2 soru için oturup ona çalışacaksın da bu sayı azlığı insana şöyle bir psikoloji veriyor "Aman yaeee, 3 soru o,yapmam onu, şu 2 soru salla onu..." Böyle böyle çalışacak ders kalmıyor geriye ve sen finalde yerin derinliklerine keşif gezisine çıkıyorsun. Hayır, kırtasiyelerde özetler filan var da...Yahu kardeşim, özet dediğin "özet" olur yani. Bunlar normal ders notlarından çok! Ön kolum kalınlığında klasör! Çocuuum manyak mısın lan! Onu okuyana kadar kendim özet çıkarırım dedim de sanırım o yetişmeyecek ve ben bu cümleleri yutup bir güzel gidip o özetleri alıcam tıpış tıpış..

Amaaaan hep ders ders nereye kadar bebeeem, azıcık da eğlenceden dem vuralım di mi ya?

Geçen haftalarda bahar şenliğimiz gerçekleşti mesela Hacettepe'de. Her ne kadar tıp ve bilimum sağlıkla ilgili bölüm öksüz evlat misali Sıhhıye' ye atılmış olsa da çirkefliğimizi yaptık, utanmadık Beytepe yollarına düştük! Sanatçı menümüz: Mor ve Ötesi, Athena, TNK, Şebnem Ferah, Yalın.

Ben sadece Mor ve Ötesi'ne gidebildim. Şebnem'i de istedim; ama hava yağacak ve ben de hasta olacak gibiydim. O yüzden gitmedim.Islanırsa,kalkamazdım yataktan. Ancak kader boş durmadı ve daima bana yaptığını yaptı, ağlarını ördü. Acımadı ve yapmur adına bir damla bile düşürmedi Ankara topraklarına konser vakti!!! Ama biliyorum ve tek tesellim bu: Eğer gitseydim yağacaktı!!!


Mor ve Ötesi'nde ise konser değil biz süperdik! Konserde elektrikler 2 kere filan gitti; ama biz 15 kişi filan olduğumuz için eğlencenin dibine vurduk ki fotoğraflardan da belli oluyodur herhalde =D O kafasında tuvalet fırçamsı şey takan benim farkettiyseniz. Kafam güzeldi, yaptım. Pişman değilim, yine olsun yine yaparım!


Onun dışında dün topluluğumuz MEDİSEP'in kapanış partisi vardı.

Topluluğun odasında yaptık partiyi. Dans etmekten belim tutuldu yemin ediyorum. Ne varsa oynadık herhalde. Bi disko kopuyoruz,bi oryantale vuruyoruz, Ankaralı'dan girip damat halayından çıkıyoruz.

 Kurt murt kalmadı, döktüm hepsini. Böyle durup fotoğraf çekildiğimize bakmayın kopardık resmen, fakülte inledi desem yeridir. Bu partiden sonra gelecek hafta da Genel Kurulumuz var ki yeni yönetimimiz seçilecek =D Yönetime adaylığımı koymadım, o kadar yükseklerde gözüm yok; ama gelecek senenin LORA'lığına adayım ki SCORA adına da çok iyi planlarım var. Asıl seneye kopacaz #)

Eh bu haftalık benden bu kadar sanırım =D Beni özleyin genşşleeerr =D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.