15.5.10

Az Ondan,Az Bundan...

İzmir gene yaptı yapacağını be izleyici...yine yapış yapış sıcağını bir miktar yağışla beraber saldı üstümüze...

Ablam da dün dedi mi sana temizlik yapçaz hep beraber diye. Hoppalaa!! Nerden çıktı şimdi bu, demeye kalmadan,saygıdeğer anacığımla o yağmurda tuttuk Careufour'ın yolunu. Amaç? Temizlik malzemesi almak!! Kadın sıkıldım, gezcem demiyo da alış-veriş kisvesi altına sokuyo olayı.

Zaten moralim bozuk,çözdüğüm denemenin yanıt anahtarını bulamadım.Yok!Bildiğin yok! Boşu boşuna çözdüm demeye dilim varmıyo,o kadar artık, anla. Ondan aramaya devam ediyorum,internette filan ama yok. E onun sinirine battı balık yan gider modunda atladım,gittik alış-verişe.

Teyzemler de geldi mi sana! Al işte bi gün daha gitti! Yok yanlış anlaşılmasın teyzemi filan sevmediğimden değil de onlar gelince benim ders olduğu gibi yatıyo.Yemeğiydi, sohbetiydi,çayıydı, çiğdemiydi...E ne kaldı! Kalmadı tabi bişi. Ben de paşa paşa sabah çözdüğüm mat-geo sınavıyla kaldım.Hayır yanıtları olsa çim yanmıcak. Eh bu yüzden de yedim tabi arkadaştan paparayı. Zira 500 soru sözüm vardı kendisine. Ne oldu? yalan olduu.Ne diyim önümüzdeki maçlara bakıcaz artık.

Zaten o da bunalımlarda. sevgilisi amerikadan geldi havalara uçtu,iki gün geçti başladı kavgaları.Benden soğumuş bu triplerinde.Anlamadım gitti.Yanında olması mı iyi,olmaması mı? çözemedim işi.
En iyisi bi süre daha böyle sap takılmak.Baksana kimseye yaramıyo şu manita işleri. Hem yarın öbür gün ben de gidersem amerikalara (inşallah!) öyle sevgili mevgili uğraşamam. Kafam rahat olsun,ne yaşadığımı anlıyım. Di mi ya?

Bu arada unuttum söylemeyi LYS başvuruları bitti.520 bin kişi başvurmuş.Şimdi bu iyi mi kötü mü bilemedim ki ben. İnşallah lehimizedir de bizim de yüzümüz güler be izleyici'm. Ne odunlar var,üniversiteye girip yine aynı odun çıkan.Bari biz girelim de ülke gelişsin.Samimi söylüyorum bak. Yukarıda bahsi geçen arkadaşım mesela tamamen insanlık için tıp isterken -emin ol öyle,kefilim...- bir diğeri amaann girerim sağlık ocağına,yazarım reçetemi,yatarım -evet,aynen bunu söyledi- modunda. Ve görsen nasıl biri! Bırak ona muayene olmayı,oturup iki çift laf edemiyosun. ama onun puanları yüksek ve o giricek tıbba! Deli oluyoruz. E tabi başlıyo ÖSYM'ye sevgi sözcükleri.ne diyim sistem kendini bilmiyo ki biz sistemi çözelim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.