18.5.10

Haksızlığa karşıyım!!!

Sinirliyim blog! Hayatımda haksızlığa uğradım ama bu kadar da değil!! Yuh dedim, çektim geldim eve,vurdum kendimi internete.
Çankaya Final dershanesi matematik etüt sınıfında ikamet eden matematik öğretmeni Ahmet Hoca tarafından allahına kadar haksızlığa uğradım blog. Daha önceden gitmiş, haber vermiştim kendisine. "Hocam,ödevlerinizi yaptım. Bi kaç sorum var. Geleyim, çözelim" dedim. O da: " Tamam, birine söz verdim, ondan sonra seni alayım" dedi. "Tamam." dedim, gittim etüt sınıfına.
Her zamanki gibi Yeşil Göz* oradaydı. Bi de Mekanoinsan**. Şaşırmadım tabii!Adamlar çıkmıyorlar ki ordan. Çadır kurcaklar utanmasalar! Arkadaşım C. ile başladık beklemeye ki hoca geldi. 
Önce dediği gibi aldı o söz verdiğini, "Sonra da sen Serdar" dedi. Ben de "Tamam." dedim, çekildim kenarı C.'nin sorularını çözdüm. Maksat sorularımız azalsın da gidelim, tozalım, gezelim. Biz orada çözerken, "Oha!"  dedim, "Bu kadar soru mu sorulur? Bakayım." dedim ne kadar kalmış benden öncekinin. Ne göreyim!!!
Adam yeni liste almış ona göre alıyo sıradan! E ben!!! Yokum! En başta olan ben, bırak sonlarda olmayı listede bile yokum! Sinirden titreye titreye attım kendimi üst kata,kantine!Yoksa rezalet çıkıcak! C. zor sakinleştirdi beni. C. her ne kadar yürü müdüre dese de gitmedim. Bi de onla uğraşçağıma allahından bulsun dedim.
AmaYok! Bitti. Gider, diğer dandik hocaya sorarım da yine sormam o adama! Stajere bile sorarım da ona sormam.
Hayır, Yeşil Göz!le Mekanoinsan da bişi sorsa!! Lan ben kırk yılda bir geliyorum. 5 ,taş çatlasın, 10 sorum var. Onun da yarısı ya soru yanlıştır ya da harbici kazıktır.Çözigönder di ni! Ama yok akrabası mıdır nedir o Yeşil Gözün kıytırık 2+2'sini çözüyo! Beni sallıyo. Bu dediğim iki salak 1. sınıftalar; ama YGS'de -affedersin- sıçtı, batırdılar. Hala bunlara özel ilgi ,özel alaka!!! Ne bu yaaa! Ama ben yapçağımı biliyorum. Bu sinirle o kitabı da bitirip sokmazsam o adamın gözüne!
Sonra o sinirle kahveyi de boca ettim mi yanlışlıkla masaya! Ne kitap kaldı, ne sınav kitapçığı! Ondan sonra da zaten vurduk kendimizi dışarılara. Gezdik azcık sonra da vapur sefası yapa yapa geldik arkadaşımla.
Şimdi kalkıp mat. çözcem blog, yarın da tatil. Eh,bayağı yol alırım diyorum. 
Bu arada yarın da 19 Mayıs =) Herkeslere kutlu olsun. Aaa bak şimdi farkettim, şu kutlu günün arifesinde şu gence yapılır mı bu bee'Tekrar kınadım kendisini. Nese ders bekler, hadi kal sağlıcakla.

* : 1. SINIFTAN Bİ MAL!
**: 1. SINIFTAN 1. SINIF Bİ MAL!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.