28.5.10

Final Countdown...

Geri sayım başladı.Artık sınava 2-3 hafta filan kaldı.Bitti artık konular dershanede. Dolayısıyla da kimse gelmiyo. Zaten; ama moral sınavlarını çıkarttılar başımıza. İnsan başta, kolay olacak moralimiz yerine gelecek filan derken geçen YGS moralde sınavların moral değil “morartma” sınavları olduğunu acı ve hazin bir şekilde öğrendik. Bu yüzden girmemeye karar verdim sınavlara o yüzden evdeyim.
Oturdum,evde kendim deneme çözdüm; ama o da moral kıvamında olduğu için muaffak olamadım haliyle.Geometrinin canı cehenneme!!!!
Bu akşam teyzeme gidicem bebek bakıcığılına.Sınırsız internetin keyfine varıcam. Zira şu avea modemle internette gönlümce sörf yapamıyorum. Malum, kota aşımında avea amca iyi dileklerini sunuyo bize!!
Fanta Gençlik Festivali’nde Şebnem Ferah, Ceza bir de TNT diye bir grup var. Şebo için gidilir. Ceza için? Bayılmıyorum. TNT, hiç duymadım.Yani gitsek mi gitmesek mi kararsızım; ama sınavdan sonra galiba. Yani rahat rahat giderim yaa. Eğlenirim azıcık. Bütün yıl boğuldum.
Bugün girdi Şrek sinemaya. Haftaya da giderim artık. Bakalım nasıl olmuş.Her ne kadar son film dense de inş. son olmaz. Seviyorum ben Şrek’i.
Yani gidip dandik animasyonların devamlarını çekeceklerine Şrek’i çeksinler! 10 Bölüm daha gider o.
Ama şu devam konusunda en içime koyan İnanılmaz Aile’dir mesela benim.Gittiler dandik dandik devam çektiler. İnanılmaz ailenin kaç yıl oldu gelmedi devamı. Çıldıracam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.