29.5.10

Bi sene daha gitti....

Her zamanki gibi ortak kültürler buluştu,kader ağlarını ördü ve millet komşusuna verdi.Biz hırlı mıydık peki? Hayır,biz de Azerbaycan'a verdik.Ama Drip-drop güzeldi en azından.
Çok istemiştim bu sene kazanalım diye.Gelecek sene hazırlık okurken toplarım milleti giderim,izlemeye diye ama olmadı.2. olduk;ama neye yarar ha ikinci ha sonuncu bence birinci olmadıktan sonra.Ondan sonra 5 yıl kazansak ne yazar kafamı kaldıramıcam ki tıp kitaplarından gidip yerinde izleyeyim.Neyse...Yine de tebrikler Manga...gayet iyi temsil etti bizi.
Almanya'nın şarkısını da çok sevmiştim ben aslında.Lena'nın alman aksanı çok yakışıyo şarkıya,şarkı da güzel hani.Zaten sıfır şovla kazandı.Tebrikler valla.
Yanlız en çok şaşırtan Belçika oldu.Adam tek başına 6.oldu valla.Ama onun kadar hırslısını da az gördüm hani.
Romanya'yı bekliyodum ama geç geldi arkamızdan.Sevdim şarkılarını.
İspanya'nın performansında da biri fırlamış sahneye!Hem de Urovision tarihinde ilk.Kaçırdım yaaa!Telefonumu arıyodum evde.Adam 130 milyona karlı eylem gibi bişi yaptı ona da tebrikler vala.Rekor olsa gerek =)
Onun dışında Norveç gayet iyi hazırlanmış.Hele Dünya'da toplaşıp taplaşıp gelmeleri Norveç'e, bayağı iyiydi =) Madcon da süperdi,de tüm ülkelerde millet dans ederken biz de ev göstermelerine üzüldüm.Ne bileyim Gündoğdu'ya filan bağlanabilirlerdi.
Eh,artık seneye bakıcaz.Kim bilir belki de Berlin'de kısmet olur canlı izlemek Eurovision'nu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.