28.5.10

ÖÖRÖVİZYON...

Eurovision da geldi çattı sonunda.Geçeceğimiz bellidi zaten yarı finali ondan yazmadım bir şeyler onun için.Final için derim ne diceksem ama dayanamadım yarına kadar.
Beğendim ben Manga'yı yaa. Gayet güzeldi. Robot filan tamam da şarkının konseptiyle alakasını anlamadım.Belki de şiddete dikkat çekmek istediler robotla.Ya da göz doldurmak istediler.Bilmiyorum artık;ancak sona doğru kızcağızımızın o kıyafeti çıkarması gerekiyordu ve yazık yavrum bayaa bi uğraştı.Onun dışında TRT tanıtımındaki ses tonu yoktu Ferman'ın. Hatta bi kaç kelime konuşma biçimini aldı.Onun dışında tıkırındaydı şarkı. Yanlız çıkarken kulaklığını düşürdü Yağmur,bayılıyordu çocuk az kalsın diğerleri toparladı.
Salon başlarda sakindi böyle ne zaman ışık gösterisi başladılar koptu millet.Bitişte de salon ayaktaydı.Galiba olcak bu iş.
Onun dışında Romanya'nın Moldova'nın Hollanda'nın şarkılarını beğendim.Yanlız Almanya da güzel bir şarkıyla geliyor ve favori ülke o.Naapçaz bilmiyorum.
Ama kazanırsak var ya süper olur. O sıralar üniversitede olacağım için rahat rahat gider yerinde "live" izlerim =)
Bi de bu sene tabii ki millet koşucuğuna vericek puanları ama inş. Sertap'ın kırdığı şu oy zinciri Manga için de kırılır.Umutluyum anlayacağınız.Başarılar Manga =)

3 yorum:

  1. o kiz 55 kilogram ustundeki kostum 70 kg

    YanıtlaSil
  2. E maşallah o zamn çıkarabilmesi bile bi mucize =)

    YanıtlaSil

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.