23.7.10

Kısa KES Aydın Havası Olsun!!!

Gitti...O güzelim saçlarımın teeek teeek tek dökülüşünü izledim o rahat berber koltuğunda.
Saçlarıma garezim yoktu, severdim kendilerini. Arada tarar, sık yıkar; gözüme, burnuma girmesine izin verirdim. Samimiydik yani.
Taa ki çevremi dinleyip ona ihanet etmeme kadar! Evet,kendimi hiç affetmeyeceğim!!
Olaylar şöyle gelişti...
Nisanda kestirmiştim zaten; ama içim rahattı o zaman. İhanet etmiyordum saçlarıma; gerekliydi çünkü. YGS'de fotoğrafta tanınmamak vardı ne de olsa işin ucunda. Net hatırlıyorum 10 nisan saat 16.10. Berberden çıktığımda yolda görenlere laf anlatmaktan anam ağladı.
"Aferin lan,adama dönmüşün."
"İyi böyle iyi bak sıcaklar da geliyo."
"Berberler de kazansın oğlum.İyi yapmışın."
"Ne o düğün mü var da kestirdin?Yakışmış,yakışmış." gibi yorumların ardından bendeniz;
"Yaa işte, kestirdim ama sınav için yani yoksa uzatçam filan..kem küm..." diye debelendim; ama millet nasıl bi takıntı yapmışsa saçımı takmadılar tabi.
Ama bu seferki sınavdan neyin değildi.şurada bahsettiğim sünnetten ötürüydü. Teyzemin: "Ucundan aldır." Annemin: "Tipin yerine gelsin." "Babamın kestir bu sıcakta, naapçan." gibi baskılarına dayanamayıp "Tamam; ama önlerini düzelttircem." diyerekten gittim berbere.
Hakkaten de niyetim önleri düzeltmekti;çünkü ağzıma burnuma giriyodu.
Girdim ben berbere ki hep de ona kestiririm. Dedim,önlerden düzeltelim azcık filan.O da, "Tamam o zaman alayım önlerden, arkaya doğru da toparlayım." dedi ve beni mahvetti!!!
Önlerden aldı da arkası uzun :S En son seksenlerde geçen dizilerde gördüğüm bişi çıktı ortaya. E ben de ne diyim, "Kısaltalım arkayı." dedim ama adam onu da anlamadı ve ben bittim! G*tüme benzedi saçım!!
Şimdi kısa saçın faydalarını düşünerekten kendimi rahatlatmaya çalışıyorum ama nafile. Olmuyo. Tek tesellim çabuk uzaması saçlarımın...Ağustos sonunda kavuşurum sanırım kendilerine de bana kırgın olurlar mı bilmem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.