5.7.10

Ses Duyarsanız Tırsmayın,Sıkıntıdan Patlamışımdır...

Tatilim başladı biliyosunuz. Hayırlı olsun bana da pek bi farkı yok geçen senelerden be.Yine aynı moddayım. Ev mod...
Bütün gün evde pinekliyorum. Yok,öyle sabah kalkıp okula gittim,geldim arkadaşlarla takıldım,şimdi evde ana babamın eve gelmesini bekliyorum tarzı bi pinekleme değil bu. Bildiğin pinekleme! Bakkala bile gitmiyorum. Sıcak arkadaşım! Ne bakkalı! Su almaya gitmeyeyim diye mutfağa, iki buçuk litre şişeyi kovaya koydum.Buz neyin koydum yanına da ısınmasın diye su. Bi de arada suyun yan etkisi olarak tuvalete kalkıyorum,o kadar. İstediğim kadar diyete gireyim ben.Bu hareketsizlikle nah erir bu arkadaki!
Tek dostum internet şu aralar. Bi de arkadaştan ödünç aldığım "Velev ki Ciddiyim". Onu da rahat okuyamıyorum ki! Emanet kitap...Bi de arkadaşım verirken,"Hediye bak bişi olmasın gözünü seveyim." dedi mi sana! Hobaaa! Bi stres aldı beni.Açamıyorum bile kitabı sayfaları ayrılacak diye.Aralayıp okuyorum böyle kilitli günlükleri okumaya çalışanlar gibi. Hayır başına bişi gelse gidip alırım yenisini veririm de diyemiyorum veren de imzalamış mı sana! İyi halt etmiş! Bi de yazı taklit edilemez bi nitelikte mi! Tamam,geriye bi tek "Sakınan göze çöp batar." atasözünün dünyanın en büyük yalanı olduğunu dilemek kalıyo haliyle. Ama yarısı bitti kitabın.Bitireyim,geri verene kadar çelik kasada saklamayı planlıyorum.
Onun dışında televizyon var bi eğlencem, ama onda bişi yok izlenecek. Ama bu şaşırtıcı değil tabi. Digitürk,D-Smartı filan geçtim,uydu bile olmayan 22 kanallı bi televizyonda yazın gobeeeinde ne olmasını bekler ki insan.
 Aşk-ı Memnu'nun tekrarı filan oluyo ki gına geldi.Kadın programları desen psikolojik işkence! Evlenme programları desen fizyolojik işkence! Eski türk filmlerine girmiyorum bile;çünkü "Bayılırım eski filmlere" insanı olmadım hiç. Kaldı ki oynayanlar da dandik olanlar!
Sağlık programları var ama önümde kariyer olarak bu yolu seçtiğim için ilgilenmiyorum,zira gına gelecek nasolsa düşüncesindeyim. Geriye de zaten günde sekiz posta dönen fitness aleti,kıpraştırma kemeri gibisinden ecnebii icadı ürünlerin reklamları kaldı ki izlersem intihar edeceğimden korktuğumdan onu da kapattım.
CD'lerden izlemediğim kalmamış,açiim önceden izlediklerimi altyazısız izleyeyim ingilizcem gelişsin dedim o da sarmadı.Anlayacağınız kaldım dımdızlak evde. PİNEKLİYORUM!
Etrafta çıt yok! Pencereden baktım az önce,araba bile geçmiyo.Dünya durmuş gibi.
Arada internetten Pokemona filan verdim kendimi ama o da 6 bölümden sonra sıktı...Naapsam bilemedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.