22.7.10

Yazdım ama...

Sonunda sana zaman ayırabildim blog. Aslında daha önceki yazılardan çıkarılabilineceği gibi zaman sorunu olmayan biriyim biliyorum; ama şu sıralar her şey üst üste geldi ve yazamadım. Üşendim bi de yaa…
Nese ama başlayayım da şöööle ortaya bi karışık yapayım;zira kafam allak bullak.
Şimdi açıklandı şu LYS sonuçları ve ben geçen sene verilerine göre kazandım ya.Tabi bu sevinci çok ördü bana ÖSYM amca! Çıktı basın toplantısı yaptı gül yüzlü Yarımağan(!). Kılavuzda hata falan filan. Neymiş efenim 49 program hatalıymış. Yaaa de get!!
O kılavuzun kendisi hata. Cerrahpaşa 6000le alıyosa ben de cennete yatay geçiş yapıyorum demektir! Yapmayın gözünzü seveyim.Benzetim yaptık diyolar da e kardeşim azcık usturuplu benzetin.Minareyi buldunuz da kılıfı mı kaldı!
Bi de çıkıp demez mi; “ E, valla biz de bilmiyouz.Adaylar istek sıralarına göre yazsınlar.Belki tutar.” Hı? Nası yaa? Oldu o zaman ne var ne yok yazayım bakalım artık kısmet! Daha kendi sistemin oturmamış kafanda bi de bize akıl veriyon yaa.Bırak arkadaşım verme! Bak sinirlendim  yine…
Off nese bırakalım bu konuyu…diğer konumuz sünnet =) Evet,efenim. Haftalardır koşturduğumuz sünnetimizi hayırlısıyla icra ettik sonunda. Tabi ben bu yolculukta boya-tiner kokusundan keş kıvamına ulaşmış biri olarak en makul zararları aldım ki annemi-teyzemi anlatsam yüreğiniz parçalanır. Gerçi kendi suçları biraz da ama…Müstahak yani onlara. Aman her şeyimiz de farklı olmayıversin diyorum bi ara ama tabi 4 çift göz nefretle önüp bana bakınca susuyorum. Hiç bi şey sırdan olmamalı onlara göre…
Kapıda tutulan şekerlemeler kalpli keseciklere konulmalı,kına tepsisi göz kamaştırmalı,takıda tutulan iğnedenliğin eşi benzeri olmamalı-ki hakkaten de yok!- çerez paketleri,kına paketleri göz kamaştırmalı filan.
Sünnet yatağına odasına filan girmiyorum o apayrı icraat zira. Koca bir gün geçirildi Kemeraltı’nda o oda için! Ama değdi =) Harika oldu sünnetimiz.Hem bizim,hem de sünnet çocuğu açısından.Çünkü zaten önceden kesildiği için –sağlık sebepleriyle- ona da iki günün pohpohlanma keyfi kaldı =)
Yalnız çok şey var diye girdim yazıya bişi yokmuş =) bu kadar valla blog,yorgunum..yatıcam.İyi geceler…(tabi bu yazıyı sabah okuyan olurs tuhaf kaçtı bu…)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

.....

...

...

Yorumlar....

Yorum.